Utrata masy a kondycja kości

mocne kości a wagaW przypadku braku zastrzeżeń nasz organizm pobiera energii z kości i mięśnie. Aby wzmocnić ich, powinny być uwzględnione w naszej diety żywności, które zawierają wapń, jak mleczne i warzywa. Wszystkie pory zgłosiły się wielokrotnie trzeba schudnąć. Przyczyn zdrowotnych lub bo fizycznie nie czujemy się komfortowo z tym tłuszczu zgromadzonego w żołądku lub biodra, jest powszechne, aby ustawić plan odchudzania.

Teraz dobrze… Czy wiesz, że utrata masy ciała może negatywnie wpływają siły i wytrzymałości kości?

To prawda. Wszystko będzie zależało nasze osobiste sprawy i szybkość z jaką możemy stracić na wadze. Możemy dać Ci wszystkie informacje, które masz na myśli i oddać się do odpowiedniej diety zawsze dbać o swoje zdrowie. Dość istotne jest tutaj, aby utrzymać bilans płynów w organizmie na odpowiednim poziomie.

W górę i w dół waga to problem dla naszych kości

Według magazynu „National osteoporozy Foundation”, schudnąć, a w szczególności tych drgań masy przez całe życie, bezpośrednio wpływa na gęstość kości. Będą one stopniowo bardziej kruche.

Czym to jest spowodowane?

Wielu ludzi utrzymuje fałszywe przekonanie, że stracić waga zostawić nasze kości do nadmiernego obciążenia, które mogą je osłabić. I z pewnością nie brakuje prawdy do tych danych. Jednak weźmiemy pod uwagę wiele innych czynników:

  1. Jest konieczne schudnąć stopniowo i powoli. Jeśli przestrzegamy bardzo restrykcyjne diety, które sprawia, że organizm w przypadku braku rezerw, jest uzyskanie energii bezpośrednio z kości, chrząstek i mięśni.
  2. Konsekwencje dla zdrowia kości może być bardziej poważne kiedy poddajemy się diety gdzie możemy ignorować wszelkiego rodzaju kalorii. Należy go zachować właściwą równowagę dzięki zrównoważonej diety.
  3. Jeśli niczego nie spożywamy kalorii i bardzo mało białka, natychmiast zmniejsza szybkość wapnia w organizmie i z kolei, witaminy D i nawet nasz poziom estrogenów.
  4. Jeśli jesteśmy już w wieku menopauzy, efekty będą jeszcze bardziej dotkliwe, a większa utrata gęstości kości.

Diety cud, jak widać, nie istnieją. To jest wspólne, że wielu ludzi osiągnąć znaczący po przejściu bardzo restrykcyjnej diety utrata masy ciała. To jest ich pierwszy radość Zobacz jak, nagle, można wprowadzić rozmiary, które miał długo opuszczony.

Cóż żadnych restrykcyjnej diety przynosi skutki zdrowotne, które musimy wziąć pod uwagę:

  • Wygasa w nasz nastrój.
  • Mamy tendencję, aby odzyskać ten waga stracił w bardzo krótkim czasie.
  • Restrykcyjne diety mają tendencję do wpływają na nasze zdrowie jelit, jak również siłę naszych kości.

Każdej diety powinny być dostosowane, biorąc pod uwagę nasz wiek i cechy fizyczne. Rada lekarze i dietetycy zawsze przyjdzie bardzo przydatne.

Jak schudnąć bez wpływu na nasze kości?

Tak jak poleciłeś, idealnie, zanim poddajemy się przestrzegać diety, jest to, że możemy zwrócić się do ekspertów Rady. Nie jest to samo mieć 20 lat 60, lub o cukrzycy być palaczem. Każdy człowiek posiada kilka cech, i w ogóle będziemy równie użytecznych zaleceń, które, na przykład, sugerujemy znajomego i że ona dały dobre rezultaty.

Jednak istnieją pewne podstawowe wytyczne, które zawsze szanujemy, tak, że nasze kości nie tracą gęstość.

Nie zapomnij, aby następnie zastosować te proste wskazówki w każdej diety, że zdecydujesz się zastosować w praktyce.

Wystaw ciało na słońce na 20 minut dziennie

Coś tak prostego i żywiołów można zrobić wiele dla naszego zdrowia. Unikaj godzin maksymalnej intensywności, ale nie ma dnia przechodzi bez podejmowania „lekki kąpieli”. Spróbuj światło słoneczne może dać Ci, nóg lub rąk. W ten sposób pomożemy naszego ciała, aby uzyskać i ustanowić niezbędne witaminy D, która będzie nie tylko dbać o zdrowie kości, ale bardzo podstawowych procesów w organizmie. W okresie zimowym, możesz skonsultować się z lekarzem o możliwość przyjmowania suplementów witaminy d.

wplyw słońca na poziom witaminy d

Pamiętaj o dostarczaniu codziennych dawek wapnia

Przed menopauzą potrzebujemy około 1000 mg dziennie. Później, między 1 500 mg i 2000 mg dziennie. Możemy brać suplementy. Najlepiej jest podzielić wyloty o różnych porach dnia, bo to wspólne wchłonąć tylko niewielką ilość wapnia, i stracić reszty. Nie tylko wapń jest w produktach mlecznych. Nie zapomnij, że wszystkie zielone liściaste warzywa są doskonałym źródłem tego minerału.

Ogranicz się do dwóch filiżanek kawy dziennie

Wiemy, że kochasz kawy i że nie można przejść dnia bez niego. I jest z pewnością świetny sposób, aby rozpocząć dzień, nam wyczyścić i również dbać o naszą wątrobę. Należy jednak pamiętać nie przesadzić. Powód? Kawa, a także napoje bezalkoholowe i słodkich napojów, zmniejsza masy kości.

Przekonaj się do cebuli

Ten zabezpieczyć dane, które są Państwo zainteresowani: według jednego z badań, jedzenie regularnych cebula nie tylko pomaga nam zwiększyć nasze rezerwy wapnia, ale również pozwala nam do „załatwienia” części bez utraty go. Cebula jest bogata w mikroelementy i minerały. Zawiera 20 mg wapnia na 100 gramów. Więc… Dlaczego nie umieścić go w naszej sałatki?